RAW jako společnost působí na trhu od roku 2004. Geneze společnosti RAW však sahá až do roku 1993. Zakladatel Josh Kesselman narazil na myšlenku vytvořit zcela přírodní rolovací papírky poté, co vykouřil jointa bez aditiv. Tato náhodná událost zažehla v Kesselmanovi oheň. Prodal vše, co vlastnil, a založil si malý kuřácký obchod v Gainesville na Floridě. Přírodní produkty vám mohou umožnit ocenit některé z nejpříjemnějších životních zážitků, a to bez ohledu na jejich použití. Lidé, kteří založili společnost RAW, jsou si toho vědomi, a proto nabízejí jedny z nejlepších přírodních rolovacích papírků na světě. Společnost RAW má v našem odvětví stále rostoucí podíl na trhu, což je jen jeden z důvodů, proč byste se mohli chtít dozvědět něco více o její filozofii, historii a firemní strategii. Díky řadě charitativních projektů je RAW značkou, která si vydobyla své místo na špičce.
Historie RAW Rolling Papers
V roce 1997 si Josh Kesselman vydělal dost na to, aby mohl vybudovat svou značku. Tento experiment mu umožnil rozšířit koncept, s nímž přišel již v roce 1993. Později v roce V roce 2004 vsadil milion dolarů na přírodní konopné vlákno, které nebylo bělené a mělo se stát základem značky RAW. Jejich první výrobek se ukázal jako velmi úspěšný a v roce 2005 vznikla značka RAW.
Společnost RAW se stala jednou z nejlepších společností na trhu a velká část jejích výrobních závodů na válcovaný papír se nachází ve španělském městě Alcoy. Kromě prodeje nejlepších přírodních papírků na balení, které jsou k dostání po celém světě, vyrábí společnost RAW celou řadu dalších produktů. Pokud hledáte ještě více důvodů, proč se zajímat o výrobky nabízené touto společností, RAW je natolik uznávaná, že jí hiphopový zpěvák Wiz Khalifa věnoval skladbu.
Co znamená být ekologický?
"Ekologické" se stalo módním slovem, které používá mnoho amerických podniků. Má to svůj důvod: jsme neustále bombardováni příběhy plnými hrůzy o tom, jak věci jako GMO a pesticidy postupně ovlivňují náš život. Spotřebitelé potřebují vědět, že potraviny, které konzumují, jsou stejně přirozené jako potraviny, které přijímají ve svém těle. To znamená, že jsou ekologické. Totéž platí i pro odvětví papírků na balení jointů; výrobci si dávají záležet na tom, aby nás informovali, že jejich výrobky pocházejí ze "100% konopí" nebo "bylinné směsi". V této soutěži o nejpřírodnější papírky na rolování je RAW na špici, přesně jak napovídá jeho název. Balení RAW ukazuje originální estetiku společnosti, protože krabičky připomínají hnědý papírový obal propletený konopným provázkem. Nejsou tu však jen kvůli vzhledu; RAW se pyšní tím, že nabízí zcela přírodní zážitek prostřednictvím své tradiční kolekce rafinovaných rolovacích papírků. Výrobky RAW jsou tvořeny směsí nebělených vláken, díky čemuž má každý z nich poloprůhledný přírodní světle hnědý odstín.
RAW se od většiny svých konkurentů liší tím, že chápou, že jsou "organické", což je pojem, který přesahuje materiály, které si můžete vypěstovat doma. Podobně jako konopí, z něhož se vyrábí produkty společnosti RAW, jsou i "semínka" firmy zasazena s cílem růstu a rozvoje pěstování. Na rozdíl od jiných společností s rolovacími papírky je zakladatel společnosti RAW Josh Kesselman stejně známý jako slavné osobnosti, které jeho výrobky podpořily.
Návštěva kanálu RAW na YouTube nás seznámí s jejich jediným generálním ředitelem: mužem, pro kterého je typické tmavé grafické tričko a jednobarevné sako, stejně jako četné prsteny a obrovská baseballová čepice s výrazným logem RAW. Navzdory jeho stylu má Kesselmanova vize rolovacích papírků RAW kořeny v minulosti celého odvětví.
Čím se staly RAW papírky výjimečné?
Papírky RAW byly vyvinuty tak, aby měly pozitivní dopad na kuřáky i nekuřáky. Prostřednictvím nadace Raw Foundation zachraňují tisíce životů po celém světě a zároveň zlepšují využívání surovin. Dnes si můžete zakoupit předrolované jointy Raw a naplnit je baličkou na jointy pro snadné rolování. K dispozici je mnoho typů, stylů a inovativních nových produktů, protože lidé si tyto produkty vyžádali. Jde o to povznést jednotlivce a nabídnout jim vytříbený zážitek.
Josh nerozlišuje pozitivní vlastnosti výrobku RAW od vize RAW a je na obojí nesmírně hrdý. Raw je o vášni, kráse, lásce a všem pozitivním. Proto si prosím vychutnejte kouř více než dříve, a pokud máte zájem, podívejte se, co nabízí! Úžasný, přírodní, poloprůsvitný konopný papír, který se ze snu stal produktem měnícím způsob, jakým lidé žijí, pracují a jak si znalci denně užívají konopí.
Nadace RAW
Zatímco společnost RAW Rolling Papers stále vzkvétá, Josh si uvědomuje, že je důležité vracet peníze komunitě i méně šťastným společnostem. V roce 2007, jen několik let po založení společnosti RAW, Josh založil nadaci RAW Foundation. Nadace věnovala více než 1 milion dolarů na účely, které dodávají čistou vodu do zemí třetího světa, nemluvě o milionech výživných jídel, která poskytla podvyživeným dětem po celém světě.
Myšlenkou nadace je pomáhat druhým prostřednictvím filantropických principů a propagovat stejný koncept, který byl základem RAWsustainability, etiky a lásky. RAW nadále pomáhá lidem po celém světě a nákupem jejich výrobků si zajistíte, že i vy pomáháte vyššímu dobru.
Z toho plyne ponaučení; bez ohledu na to, kolikrát se vám to nepodaří, můžete se ze svých chyb poučit a využít tyto lekce k tomu, aby vám pomohly ve vašem dalším podnikání. Nikdy nevíte; možná se právě vy stanete dalším Joshem, člověkem, který propaguje sebelásku, pomáhá druhým a vyrábí výrobky, které fyzicky i ekologicky mění v tom nejlepším slova smyslu.
Závěr
Raw je značka pro všechny, kteří podporují dárcovství světu i obnovitelné obchodní modely. Josh Kesselman vložil do založení své společnosti 1 milion dolarů, protože věřil ve svůj produkt. Nyní své peníze investuje do dalších smysluplných projektů.
S využitím sloganu "RAW Giving: Společnost přispěla na výstavbu zdrojů pitné vody v Etiopii, poskytla finanční prostředky sirotčincům v Indonésii a věnovala peníze na pomoc při odstraňování následků hurikánů po celém světě. RAW není jen společnost vyrábějící paprírky na jointy, která o sobě tvrdí, že je 100% přírodní. Za svým názorem si stojí. Vytváří vysoce kvalitní kuřácké potřeby, produkty pro kuřáky konopí a své zisky investuje zpět do globální komunity, aby mohla využívat potenciál přírody ještě mnoho let v budoucnosti.